Microsoft допомагає українським школярам розробляти перші проекти Інтернету речей (IoT)
Пілотні проекти активно впроваджуються у навчальних закладах. Так, Здолбунівська гімназія реалізувала ідею шкільної метеостанції, а учні Вишнівчицької загальноосвітньої школи створили навчальну модель робота-садівника, який здатен вимірювати вологість ґрунту та досліджувати вплив навколишнього середовища на ріст рослин. Ці задуми втілюються в життя за допомогою плат Arduino та мікрокомп’ютерів Raspberry Pi. Учасники – представники як початкових, так і старших класів.
"Різноманітні датчики, мікроконтролери та інші атрибути, пов’язані з Інтернетом речей сьогодні стали доступні кожному. Це не наукова фантастика, а конкретні практичні проекти, які ми реалізуємо вже сьогодні. Ми займаємось мобільною робототехнікою, електронікою, тривимірним моделюванням. Ми створюємо власних роботів та 3D принтери, – говорить Сергій Дзюба, заступник директора навчально-виховного комплексу №141 "ОРТ" м. Києва. – Проект "Школа SMART" допомагає учням розкривати їх потенціал та досягати більшого. Завдяки компанії Microsoft, яка надає сучасні технологічні рішення для Інтернету речей, впровадження практичних рішень у цій галузі стає більш ефективним".
Проект започаткувала група "Відкрита школа: Хмарні сервіси в освіті", розмістивши у Facebook повідомлення із закликом до педагогів-новаторів згуртуватися навколо ідеї створення "Школи SMART". Сьогодні усі проекти будуються на основі хмарної платформи Microsoft Azure IoT Suite, яка дозволяє об'єднувати в мережу будь-які пристрої та аналізувати раніше невикористані дані завдяки машинному навчанню.
Окрім допомоги із обладнанням, "Майкрософт Україна" регулярно проводить онлайн-тренінги та вебінари по роботі з програмним забезпеченням Windows 10 IoT та Azure IoT для Raspberry Pi 3.
На заході також виступив запрошений фахівець з інформаційних технологій Майкрософт у Центральній та Східній Європі Лоран Еллербах, який розповів про останні тенденції у світі Інтернету речей.
"Сьогодні, в динамічно мінливому світі всі діти повинні мати можливість навчатися базовим навичкам кодування. Адже, програмування недарма називають писемністю ХХI століття. І через 10 років ці діти будуть займатися тими речами, яких зараз не існує", – підкреслив пан Еллербах.
Дмитро Міндра, представник технічного співтовариства Microsoft, провів практичний майстер-клас для дітей. Учні створювали "розумні речі", підключаючи плати та сенсори, а згодом аналізували принцип їх роботи.
Комментарии : 0
Написать комментарий