Комерційні роботи LG оселяться у найбільшому аеропорту Кореї
LG забезпечить своїми пристроями один із найбільших і найбільш завантажених аеропортів світу. Таким чином, компанія зможе надавати послуги майже 57 млн. пасажирів щорічно. Незважаючи на те, що офіційно роботи взялися за виконання своїх обов'язків 21 липня, вони використовувалися в аеропорту в тестовому режимі ще з лютого. Інженери LG налагоджували роботу роботів протягом останніх 5 місяців, поліпшуючи продуктивність на основі даних і відгуків, отриманих під час випробувального періоду.
Оснащений фірмовою програмою розпізнавання голосу LG, робот-гід розуміє чотири найбільш часто використовуваних пасажирами мови: корейську, англійську, китайську та японську. Пристрій здатний зрозуміти запитання і відповісти на нього. Він підключається до центрального сервера аеропорту та може надати інформацію про початок посадки, розташування ресторанів, магазинів тощо. У робота-гіда також є функція швидкого сканування посадкового талона, тому він може супроводжувати пасажира, який спізнюється або заблукав, до виходу на посадку.
За аналогією з пилососами для дому LG HOM-BOT робот-прибиральник використовує технології очищення і всмоктування сміття, що вже зарекомендували себе, а також систему автономної навігації та ідентифікації перешкод. Цей пристрій здатний знаходити зони, які потребують частого прибирання, зберігати їхні місця розташування в своїй базі та розраховувати найбільш ефективні маршрути до них.
LG розвиває і розширює напрям комерційної робототехніки, вбачаючи в ньому великий потенціал. Нині напрям складається з двох відділів, домашньої та комерційної техніки. Роботи для дому – це відомі пилососи HOM-BOT і нова модель Hub Robo. Робототехніка для бізнесу представлена пристроями, що були спеціально розроблені для обслуговування громадських місць, таких як аеропорти, готелі та банки.
Комментарии : 0
Написать комментарий